Vi tilbyder en seriøs personlig undervisning

Hos Din-Køreskole får du seriøs personlig undervisning med stor fokus på trafiksikkerhed og du lære at udvise god adfærd i trafikken. Hvert hold følges gennem hele undervisningsforløbet, med en fast teoridag om ugen, så man har en fast struktur gennem hele forløbet. Undervisningen foregår med tavle undervisning, som gør eleverne er aktivt med i undervisningen, dette kan tydeligt ses på teoriresultaterne, da over 90% består deres teoriprøve første gang.

Hold start hver måned

Hos Din-Køreskole kan du tidligst starte på teoriundervisningen tre måneder før du fylder 17 år. Den teoretiske undervisning foregår i teorilokalet i Vissenbjerg Idræts- & Kulturcenter. Der bliver planlagt to weekend hold I løbet af året, som en af de eneste køreskoler på fyn. Ring og hør nærmere hvornår, næste weekend opstart er hvis dette ikke allerede fremgår af siden.

Elever består deres teori og køreprøve første gang her.

Over 120 elever hvert år, kommer herfra med et kørekort

Elever kommer fordi de er blevet anbefalet fra tidligere elever.

Ikke fra Vissenbjerg?

Din køreskole, vil selvfølgelig gøre alt for at hjælpe så vidt muligt, med at kunne komme til teoriundervisningen. Bor f. eks. i Odense eller omegn, vil der være mulighed for at køre med til og fra undervisningen, der aftaler man bare et centralt omsamlingssted.

“Super god køreskole, dejlig fleksibelt, seriøst men samtidig rigtig sjove timer sammen med Mads”
Annette M.
“Kan klart anbefales, bestod alt I første forsøg, super flink kørelærer”
Martin J.